lørdag den 19. juni 2010

Den dansende bjørn

Sekten del 2.

Resumé: Vores cyberheltinde (altså mig) er blevet smidt af 4-toget et sted i det mørke CyberJylland. Det er fælt! ... og nu er hun blevet tørstig.

På skiltet over døren, et stykke drivtømmer med bogstaver i messing (meget maritimt!) står Bodega Den Dansende Bjørn. Hvem sagde kliché! Nå ja, altså klichéer kan have deres berettigelse. Havde vi nu været hjemme i cybermetropolen, ville den have heddet Byens Værtshus, Det knuste glas eller være opkaldt efter indehaveren. Der går tolv på dusinet, der hvor jeg kommer fra ... og lige den type udskænkningssteder plejer at være garant for en go' hygger og en lille snak med stammerne (stamgæsterne) - så hvorfor ikke tage en lille kikker ...

Alligevel er der noget, etellerandet, der får mig til at tøve ... et memoryflash af en kvinde, med eyes wide shut!

Jeg bliver stående lidt i døråbningen, og kikker ind.

Over ved baren står en højbarmet flot kvinde. Engang var hun the talk of the town, ingen tvivl om det, men som hun står der, fremkalder hun kun sørgmodighed i mine tanker. Ud af hendes mund vælter obskøniteter i takt med at hendes rus tager til. Bamhjertigt er det, at hun ikke ænser de forlegne blikke fra de omkringstående.

Ved siden af hende står en overvægtig mand med sailorkasket. De to hører sammen!

Ikke længere af lyst, men flettet ind i hinandens skæbner af et tilfældigt øjebliks ubetænksomhed. Et af de øjeblikke, der får dominobrikkerne til at rasle sammen i et absurt forløb af forventede reaktioner.

... over i hjørnet, til højre for baren står en mixerpult. En mand af næsten overvældende fysiske dimensioner har lige sat en gammel velkendt plade på. Han har en svag lighed med sailorkasketten, men så alligevel ikke.
Nu byder han an elegant blond op til dans; endnu er hun ren og fin, men i den bydende bevægelse fra bjørnen, forsegles noget grimt!

Rundet af sigøjnerslægt, har jeg en vis evne til at få bjørne til at danse ...

Jeg tager et lille bitte forsigtigt skridt ind i lokalet (forsigtigt er bare ikke min vanlige style of being, så hvad sker der lige her!! - stram op!) ... og nu får jeg øje på et bord ved siden af mixerpulten. Her sidder fire kvinder, øjensynligt optaget af livlig samtale - to yngre brunetter, en hennafavet redhead og en let hærget lyshåret kvinde ... men på skift kastes stjålne blikke i retning af bjørnen!

Fuck! De minder sgu mest af alt om et tyrkisk Harem!!

... fortsættes ...

... lidt lækkert fra google til jer;)

Harem betyder tabu. Haremmet var forbudt område for andre end sultanen, hans sønner, slavinder og de eunukker der vogtede over kvinderne.
Op mod 300 slavinder (konkubiner) leverede seksuelle ydelser til sultanen og blev belønnet med smykker og smukt tøj.

3 kommentarer:

  1. Det er det jeg siger!! Sailorkasket´r er vejen til enhver højbarmet kvindes hjerte...Det er derfor jeg er SÅ glad min ;-D..(Hvordan ser sådan en i grunden ud??)

    SvarSlet
  2. Hmm. Jeg er faktisk selv lidt i tvivl. Men jeg tænker på de der hvide nogen, med lidt maritimt guld og blåt, som får enhver klovn til at tro at han kan styre sin nyansaffelse;)

    SvarSlet
  3. Haha nej,Berit...Kasketen har jeg helt styr på.Jeg mente hvordan en højbarmet kvinde ser ud!?!?..;-)

    SvarSlet