torsdag den 4. marts 2010

Klapjagt!

Jeg er rastløs. Jeg er en bokser, der har fået indraget sin licens af gode grunde, som ikke skal sendes ud i cyber.
Den sidste handske er kastet, og jeg føler ingen anger, kun den fortrydelse, der kommer af at få frataget sit sidste fristed. Var jeg en mand, søgte jeg ud i nattelivet for at nikke et par skaller, kaste et par bajere i halsen for derefter accidentially at skubbe til mr. bøllehund ved min side.

Men jeg er kvinde, og jeg er mor. Jeg må søge mine fornøjelser i den rolle, der herefter er blevet mig tildelt.

Desværre har jeg ikke temperament til at blive fastholdt i en rolle, der ligger så langt fra det register, der huserer i min krop, mit sind og min hvileløse sjæl.

Og atter engang er vi tilbage til Bloggen på d.dk.  Hvad var det lige jeg søgte og fandt på dette mit nu tabte fristed.
Vi skal tilbage til slutningen af september. Halvhjertede forsøg på at date diverse mænd, tilpasse mig deres fantasier og ønsker i endeløse skriverier, har sendt mig ind i en næsten katatonisk tilstand af anti-dating.

Stop så!!! Det siger mig ingenting. Det komplicerer mit liv og mine tanker. Det æder min tid og min energi. BackInBlack.

Så er han der! Ham, der trigger min hjerne, aktiverer sensorerne og sender signalstofferne ud i bevælgelse. Han er ikke virkelig, han dukker op med skjulte budskaber og en perfid dagorden. Og jeg følger efter. Hungrende efter kampen. Som mand siger han mig ingenting, som et glemt spøgelse haunter han mig og jeg følger efter underground.

Han har skabt et paradis af kampklar verbal ord-fighting. Og her finder jeg for første gang hjem. Igen.

SC nr. 4 har fundet sin plads i hierarkiet. Jeg vil slås. Og jeg vil fighte med de redskaber, som jeg ved fødslen har fået tildelt i nådegave, en gave og en  forbandelse. Min forbindelse til ordet, og deres magt over mit sind og min sjæl. Mit ønske om at fortabe mig ind i ordene og finde fred.

Herfra er vejen afstukket ...

I'll be back!

2 kommentarer:

  1. Du er dybt savnet Tri! Ord er blevet indholdsløse, debat er blevet overfladisk og ligegyldig...

    Dybden og det grænsende vanvid i vores dialog, var et tilbagevendende højdepunkt i vacuum'et. Nu er der kun minderne tilbage...

    Catch me as I climb our mountain...

    Pillow
    salgATedbnord.com

    SvarSlet
  2. Sender dig flux en hilsen fra Marianergravens dyb.:)

    SvarSlet