mandag den 1. august 2011

Behovsudslettelse

Faktisk havde jeg tænkt mig at skrive behovsudsættelse her - der kan man bare se, de små grå har stadig deres eget liv! Lidt endnu ...

Jeg vil forsøge mig med et lille eksperiment. Der siges og skrives,  ævles og kævles om, at man kan "tænke" sine sorger ad helvede til. (den køber jeg ikk!). 17 sekunders positivt mindflow, og du er homefree og atter en happy little camper (ya, right!) 5 ting eller oplevelser, som har bragt dig glæde og lykke idag, og du kan atter smile dit fem-øre smil:)

Jeg tror, at vi bilder os selv lige rigeligt ind, med det ene sande formål, at undgå smerte - at vi ikke kan leve optimalt, hvis ikke vi har et benhårdt greb om de knap så lækre følelser. I ved, dem der gør herre-naller. De, der river og flår i hjerte og krop. Krøller sindet sammen og laver hakkemad af din sjæl.

Sorry folks, men de er kommet for at blive.

Derfor - og uden yderligere udsættelse, vil jeg nu opliste nogle af de behov, som pt. udgør den overvejende del af mit negative mindflow. 17 sekunders vridemaskine - X 5 ...

- Jeg savner, det han var.
- Jeg ved, at han aldrig mere vil vende tilbage og blive sig selv.
- Jeg erkender, at herfra er der kun én vej.
- Jeg frygter, at mine følelser vil blive rå og kolde undervejs.
- Jeg hader min afmagt.


... lækkert ikk?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar