tirsdag den 16. februar 2010

Back to life, back to reality ...

Dette indlæg havde jeg egentlig planlagt skulle op igår. Men, det blev ved tanken. Ikke fordi jeg havde for travlt med andre ting, mit hjem mit barn, mit liv iøvrigt, eller fordi jeg havde hemmelige livstruende verdens-reddende opgaver, jeg skulle varetage.

Jeg rider, bare ikke den dag jeg sadler!

Og jeg må se i øjnene, at det nok ikke er her listen over min short-comings slutter. (Herefter forkortet til SC, skulle det hænde at begrebet endnu engang finder plads i bloggen)

Men nok om det for nu.

Denne her blog oprettede jeg for godt og vel halvanden års tid siden. Og den har været dorment; hedder mon det, når jeg mener sovende? (Skide være med det. Det ligger godt i munden). Og det har den været af den simple grund, at jeg ikke har haft noget incitament til at skrive i den før.

Det har jeg så nu.  Jeg er pissed, og det på niveauer, som jeg ikke engang kender omfanget af endnu!!!

Og jeg håber, tror og beder til højere magter om, at jeg her kan få både afløb og aflad for alle de tankefortumlinger, som bevæger sig rundt på må og få i mit ikke alt for velstrukturerede lille hoved.

Kort og godt og uden blusel. Det klør i mine fingre, efter at få nedfældet blot nogle af de oplevelser jeg har haft indenfor det sidste halve års tid på - (her gør det ikke noget hvis du kommer til at ryste ufrivilligt, eller slippe en lille tår i buksen ...)

Bloggen på Dating.dk!

Ses i morgen, måske ...

3 kommentarer:

  1. ...there goes sanity? ;o)

    Dejligt at se, at tankerne udvikler sig til det skrevne! Jeg vil stalke din blog for at få flere!

    Tja, indsigten i det pågældende sociale cyberrum er vel en realitet...og ikke umiddelbart en yndig realitet...og én kunne undre sig...

    Strukturerne er tilrettelagt således, at givende og 'ægte' relationer kan skabes (det er ligeledes en realitet, som du og jeg vist begge sætter pris på ;o) ), men det synes ikke at være det hyppigst forekommende...and why is that?

    SvarSlet
  2. Det kommer vi til ...

    Muhahahahahahahahahaha!

    SvarSlet
  3. Her er så endnu en stalker. Er spændt på at læse flere tanker om cyberverdnen...

    SvarSlet